Самовивіз
Ви можете самі забрати матеріал зі складу після здійснення 100% оплати.

Доставка
Організуємо доставку придбаних у нас матеріалів перевізниками Нова Пошта, Делівері, САТ, Інтайм, Міст Експрес або найманим транспортом по Києву і Україні. Доставка здійснюється після здійснення 100% оплати.

Оплата
Оплатити матеріали Ви можете за безготівковим розрахунком або через касу банку.

Передоплата
Безготівковий розрахунок здійснюється на підставі рахунку-фактури. Для підготовки рахунку-фактури нам знадобиться копія свідоцтва платника ПДВ (якщо Ваша компанія – платник ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Ви – приватний підприємець або юридична особа на єдиному податку). Надішліть разом із замовленням один з цих документів на електронну пошту zakaz@prombudshid.com.ua і ми надішлемо Вам рахунок-фактуру у відповідь. Всі необхідні фінансові документи будуть надані Вам в офісі нашої компанії при отриманні товару, або поштою на протязі 5-7 робочих днів.

Грошовий платіж Нова Пошта
Перед відпраленням замовлення післяоплатою наш менеджер зв’яжеться з Вами по телефону і запропонує зробити часткову передоплату на карту нашого магазину в розмірі 50-150 гривень (залежно від суми замовлення). Решту суми замовлення Ви оплатите на відділенні перевізника при отриманні товару. Передоплата необхідна нам для того, щоб зменшити свої втрати (витрати на доставку в обидві сторони) в разі якщо Ви з якоїсь причини не заберете замовлений товар.